What a waster

Damer och herrar, ladies and gentlemen, slynor och svin. Kände för att skriva av mig en gnutta, en smula, en aning. Lund är sig likt - fylla, tvivelaktiga beslut och obefintlig självdisciplin. Mitt i allt detta befinner jag mig med mina 157,5cm och trivs rätt bra trots alla mina bakslag. Jag medger, jag har varit fly förbannad på mig själv och försökt rycka mig i kragen, men det har ändå gått snett tillslut. Jag har försökt att inte ta åt mig, men det har ändå slutat med att jag ignorerar folk. Samtidigt så har jag på lunda-kuppen fått fina vänner, människor som jag gillar att omge mig. Tack!

Det är tisdag nu, det var måndag igår. Innan dess var det helg vilket bestod av fin-fint tre-dagar-i-rad-krök. Efter många om och men blev det en öl med mycket trevlig tillika oväntat sällskap. Denna öl urartade och blev totalfylla, när det inträffar blir jag riktigt envis och sjukt bitter när jag inte får som jag vill. OCH jag bör sällan få som jag vill i det stadiet, haha.

Vidare var det drägg-sittning no:1 på fredagen. Tror inte ekonomer kommer få erhålla sittning på Kalmars inom den närmaste framtiden. Vidare lärde jag mig även denna dag om mina brister, och får snart ge mig fan på att åtgärda detta. Lördagen blev spontanutgång; 2 tjejer - 11 killar. Krök är bra har jag hört, speciellt när man somnar stenhårt med en ringande mobil liggande under örat. Söndagen var mysig, 'nough said.



viddy well me love, sleep tight
//emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0