Atmosphere

Walk in silence
Dont walk away, in silence
See the danger
Always danger
Endless talking
Life rebuilding
Dont walk away
- Joy Division

Sanningen är så jävla brutal, fan. Att leva i någon slags fantasi där allt kommer gå bra är tydligen inget som fungerar. Det går tydligen inte att ändra på rollerna vi har blivit tillsatta, jag kommer alltid vara "hon den där..", ni kommer alltid vara dem som klarar er. Jag kan inte ändra på den bild som ni själva har framställt utav skuggan av mitt riktiga jag.


Jag har även en fin vän, som gör det lite lättare:
"Du är för godtrogen, men jag tycker illa om dom för hela världen så sålänge kan du få låna lite av mitt "hat" tills du tar ditt förnuft till fånga."


//em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0