I walked upon the edge of no escape and laughed

Jag har väntat på en guide som skall ta min hand, leda mig på rätt väg. Jag har tappat kontrollen igen, förvirringen i min blick säger allt. Jag har avslöjat hemligheter ifrån det förflutna, jag har tappat kontrollen, igen, igen, igen. När rutinen biter ifrån, när ambitionen är låg. Då tappar jag kontrollen, igen.

Olika färger, olika former av misstagen jag gjort. Jag har gått på vatten, jag har sprungit genom eld. Verkar inte som jag kan känna något längre. Jag, väntandes på mig själv, längtandes efter något mer. Jag, se mig denna gången. Hoppas på något mer.

jag, genom, via, inte mina, Ian Curtis, hans, alster.


the show must go on

// emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0