Don't ever fade away.

Till dig, även om du inte läser det här, och du skulle inte förstå ändå:

Såg en ny video på dig idag, looking good my love. Kommer ihåg första videon jag såg, jag var så faschinerad av dina skills, av dig ig dig. Jag tror jag tittade på videon 10 gånger i rad. Jag kunde inte sluta titta på dig. Det är cirka ett år sedan nu, men jag kan fortfarande komma och tänka på dig ibland, du och ditt fina sätt. Tänk om jag skulle drygat mig, avfärdat dig den där kvällen? Även om jag var pain in the arse ibland, eller ja väldigt ofta, så sa du inte ett enda ont ord till mig trots mina dramatiska vändningar. Du är en av de finaste killar jag någonsin träffat. Sista morgonen, efter att du hoppat ut genom "bakvägen", gick det upp för mig att jag nog aldrig mer kommer träffa dig. Du är fin, håll hårt i din käraste, du förtjänar det.

// emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0