Roots radicals rockers and reggae.

Viddy well, lovely day, isn't it? Min hals är i katastrofalt dåligt skick, jag är brutalt trött, jag har inga pengar, jag har ruskigt mycket plugg att ta igen. MEN, dagen är vacker då vi alla gillar fredagar och just idag får jag tillbaka min cykel, min älskade rosa-lila cykel med rostinslag.

Var på Göteborgs stolthet igår, dvs. Kålles. Först var det brännboll som gällde, och som den troopern jag är har jag nu ett väldigt infekterat sår som täcker hela mitt vänstra knä. Enough said. Vidare bar det av till en mucho trevlig sittning som lade grunden för en sjukt bra kväll. Som alla andra fina kvällar här i Lund så avslutades den på Malmös, varför bryta ett vinnande koncept? Att traska hem en iskall morgon kan vara rätt.. rätt uppfriskande.

Nu vill jag mest skjuta mig själv i foten, förbarma mig själv över hur dålig självdisciplin jag besitter. Lord have mercy on me.


jag vill inte, jag kan inte, låt mig vara.


//emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0